
Στην πρώτη ανάλογη έρευνα, που είχε διενεργηθεί το Μάρτιο του 2009, το ποσοστό των ερωτηθέντων που απάντησε ότι αισθάνεται την κρίση ήταν στο 52%.
Αρχικά, οι πολίτες αισθάνθηκαν τις συνέπειες της κρίσης, υπό την έννοια του φόβου πως θα χάσουν τη δουλειά τους, ή ότι θα υπάρξουν εντάσεις στην εργασία, αλλά τώρα άρχισαν να αντιλαμβάνονται ως συνέπειες την αύξηση των τιμών και τη μείωση της αγοραστικής τους δύναμης, σημείωσε ο Άντραζ Ζόρκο από την εταιρία δημοσκοπήσεων Valicon, που διενήργησε την έρευνα.
Οι ερωτηθέντες σε ποσοστό 73% απαντούν ότι είδαν αυξήσεις στις τιμές στα τρόφιμα και στα ποτά και το 31% ότι αυξήθηκαν οι τιμές στα καύσιμα.
tsantiri.gr